کیف چرم طبیعی دست دوز

کیف چرم طبیعی دست دوز

کیف چرم طبیعی دست دوز همیشه طرفداران زیادی داشته است و بسیاری از افراد ظرافت دوخت و زیبایی چرم های دست دوز را به دوخت ماشینی ترجیح می دهند.کیف چرم دست دوز یک اکسسوری بسیار جذاب و خاص در استایل افراد می باشد و در پوشش و ظاهر تاثیر قابل توجهی دارد. از نگاه طرفداران چرم های دست دوز ، تمام کوک هایی که با دست انجام می شود ، دارای روح و زندگی هستند و دوخت های ماشینی این حس خوب را به آن ها منتقل نمی کند.

برای تولید کردن کیف چرم طبیعی دست دوز از چرم های حیوانی مختلف همچون چرم گاو، چرم گوسفند، چرم کروکودیل، چرم بز، چرم شتر و … استفاده می شود.که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از مقاله شناخت انواع چرم طبیعی بهره ببرید.در ادامه این مقاله با قیمت کیف چرم طبیعی دست دوز، طول عمر، انواع و نحوه ی نگهداری از آن بیشتر آشنا می شویم.

جهت تولید کیف مورد علاقه خود در کارگاه چرم عسل با شماره 09155090036 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه های کیف چرم طبیعی دست دوز پیج اینستاگرامی ما به آدرس asalleather_com@ را دنبال کنید

[lwptoc]

قیمت کیف چرم طبیعی دست دوز

قیمت کیف چرم طبیعی دست دوز به عوامل زیادی بستگی دارد.میزان پارچه ای که در دوخت به کار برده شده است، زمان ساخت محصول، میزان خاص بودن الگو، تمیزی دوخت و… همه در قیمت محصول تاثیر دارند. در محصولات چرمی که با استفاده از دوخت ماشینی تولید می شوند اکثر فرایند توسط دستگاه ها انجام می شود.این موضوع هزینه ی نیروی انسانی را کاهش می دهد زیرا عملا انسان نقش زیادی در ساخت آن ندارد که البته ظرافت و اصالت یک محصول چرم طبیعی به دست دوز بودنش است.

اما در تولید محصولات چرم طبیعی دست دوز زمان زیادی توسط نیروی انسانی صرف می شود و با زحمات یک فرد ماهر در مراحل مختلف ساخت محصول از جمله کشیدن الگو، برش، دوخت و… ساخته می شود. بنابراین چرم دست دوز امکان دارد کمی قیمت بالاتری از محصولات چرم با دوخت ماشینی داشته باشد اما در مواردی که این محصول مستقیما از سازنده خریداری شود، قیمت تمام شده این محصول برابر با کیف های چرم دوخت ماشینی و حتی کمتر درمی آید.از دیگر فاکتور هایی که بر قیمت کیف چرم طبیعی دست دوز تاثیر می گذارد نوع آن چرم (گاوی، بزی، تمساح، گوسفندی و…) است.

معمولا هزینه ای که برای ساخت کیف چرم طبیعی دست دوز در نظر گرفته می شود منطقی است چرا که این محصول می تواند یک آیتم خاص، منحصر به فرد و لاکچری در ظاهر افراد باشد و استایل فرد را کاملا کلاسیک، رسمی و شکیل نشان دهد.

طول عمر کیف چرم طبیعی دست دوز

طول عمر و کیفیت کیف چرم از جمله مواردی است که در هنگام خرید برای افراد بسیار حائز اهمیت است.بسیاری از افراد این تصور را دارند که کیف های چرم با دوخت ماشینی از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار هستند اما این تصور کاملا اشتباه است.

باید توجه داشت که کیف چرم طبیعی دست دوز طول عمر بالاتری نسبت به کیف با دوخت ماشینی دارد. اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا دوام کیف دست دوز بیشتر است؟ باید به این نکته اشاره کرد که روند دوخت در چرم دست دوز به این صورت هست که چرم برش خورده روی یک پایه سوار شده و دوزنده آن را با نخ های پیوسته و قطور با گره های محکمی می دوزد، در حالیکه در دوخت ماشینی، با نخ های نازک تری توسط چرخ خیاطی های صنعتی دوخت انجام می شود.

کیف چرم طبیعی دست دوز
کیف چرم طبیعی دست دوز

روش های نگهداری از کیف های چرم طبیعی دست دوز

نکته مهمی که در مورد کیف های چرم طبیعی دست دوز وجود دارد این است که اگر درست و اصولی از آن ها مراقبت و نگهداری شود می توانند عمر بالایی داشته باشند.در اینجا ما نکاتی در مورد نگهداری از کیف چرم ارائه می کنیم تا به دوام محصول کمک کند :

  • اگر کیف به هر دلیلی کثیف شد نباید آن را شستشو داد، زیرا چرم و رنگ آمیزی آن خراب می شود
  • برای تمیز کردن کیف چرمی می توان از محلول ها و پاک کننده های خانگی و دست ساز استفاده کرد
  • بهتر است از قرار دادن چرم در برابر نور مستقیم آفتاب خودداری شود
  • توصیه می شود کیف چرم، از رطوبت و نم دور نگه داشته شود، زیرا چرم طبیعی نسبت به رطوبت حساس است. (بهتر است محصول چرم در محیط خنک و خشک نگهداری شود)
  • اگر هر چند وقت یک بار به چرم واکس مخصوص چرم بزنید، در برابر آلودگی و گرد و غبار از آن حفاظت می شود.
کیف چرم طبیعی دست دوز
کیف چرم طبیعی دست دوز

انواع مدل های کیف های چرم

کیف چرم طبیعی دست دوز می تواند در انواع و ابعاد مختلفی دوخته شود. کیف بزرگ ، کیف دستی کوچک ، کیف مدارک ، کیف موبایل ، کیف کارت ، کیف پول و… از انواع مختلف کیف های چرمی هستند که به صورت دست دوز برای خانم ها و آقایان تولید می شوند.حال اگر برایتان سوال پیش آمده که کیف دستی با چه سایز و ابعادی می تواند انتخاب بهتری باشد؟ باید به این نکته دقت داشت که اندام  هر فرد در انتخاب کیف مناسب بسیار حائز اهمیت است.

استفاده از کیف های خیلی بزرگ چرمی توسط افرادی که اندام کوچک و ریز نقشی دارند و یا لاغر هستند باعث می شود که تمام اندام توسط کیف پوشانده شود و به نوعی در پشت کیف پنهان خواهند شد و سر کوچک تر نشان داده می شود. افرادی که قد بلند تری دارند، انتخاب آزادانه تری در انتخاب سایز کیف دارند.افرادی که دارای اندام های درشت تری هستند، اگر از کیف های چرمی خیلی کوچک  استفاده کنند، این کیف در ظاهر آن ها دیده نمی شود. توصیه می شود این افراد از کیف هایی با سایز متوسط استفاده کنند. همچنین کیف های خیلی بزرگ ممکن است این افراد را چاق نشان دهد.

همیشه در دنیای مد تاکید می شود که بهتر است در هنگام خرید به ظاهر و اندام توجه شود تا بتوان استایل را به درستی تکمیل کرده و اعتماد به نفس را افزایش داد.

جهت تولید کیف مورد علاقه خود در کارگاه چرم عسل با شماره 09155090036 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه های کیف چرم طبیعی دست دوز پیج اینستاگرامی ما به آدرس asalleather_com@ را دنبال کنید

جمع بندی

چرم های طبیعی دست دوز بسیار زیبا، باظرافت و با دوام هستند و همانطور که گفته شد بر جذابیت استایل می افزاید به همین دلیل در بین افراد به خصوص خانم ها طرفداران بسیار زیادی دارد. کیف های چرم زیادی را می توان از بازار خرید اما داشتن یک کیف که با ابعاد، بافت و رنگ چرم، شکل و سایز، رنگ نخ و… دلخواه ساخته شود بسیار جذاب و یونیک خواهد بود.

فروشگاه چرم عسل این امکان ویژه را برای مشتریانش فراهم کرده و امکان شخصی سازی سفارش ها را کاملا بر اساس سلیقه و نیاز افراد قرار داده است. در فروشگاه چرم عسل می توانید مطابق سلیقه ی خود (کیف خودتو بساز) هر ویژگی خاصی را به محصولتان اضافه کنید و کیف منحصر به فرد خود را داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *