خرید کمربند چرم طبیعی

خرید کمربند چرم طبیعی

خرید کمربند چرم طبیعی می تواند یکی از زیباترین اکسسوری هایی باشد که برای داشتن استایلی منحصر به فرد مورد استفاده قرار گیرد. کمربند چرم طبیعی مقاوت بالایی دارد و کاملا مقرون به صرفه است همچنین برخلاف چرم مصنوعی پس از مدتی استفاده جذابیت خود را از دست نخواهد داد.

یکی از دلایلی اصلی که افراد تمایل به خرید کمربند چرم طبیعی دارند طول عمر بالا محصول می باشد.کمربند چرم طبیعی رنگ بندی متنوعی دارد که هم آقایان و خانم ها می توانند از آن استفاده کنند.

در ادامه مقاله قصد داریم تا به موضوعاتی مانند تفاوت کمربند چرم طبیعی با چرم مصنوعی + مراقبت و نگهداری از کمربند چرم طبیعی + انواع کمربند چرم + قیمت کمربند چرم طبیعی دست دوز و معرفی ست کیف و کمربند چرم بپردازیم.

جهت تولید کیف و کمربند مورد علاقه خود در کارگاه چرم عسل با شماره 09155090036 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه کیف چرم طبیعی دست دوز پیج اینستاگرامی ما به آدرس asalleather_com@ را دنبال کنید

[lwptoc]

کمربند چرم طبیعی

استفاده از کمربند چرم طبیعی در گذشته بیشتر به منظور ایستایی بهتر شلوار بود اما اکنون اکثرا به منظور استایلی متفاوت از آن در تیپ  استفاده می شود.کمربند ها از لحاظ لایه به دو مدل تقسیم می شوند که نوع اول تک لایه است و به طور کامل از چرم طبیعی تشکیل شده است، نوع دوم  دارای 3 لایه می باشد که لایه ی رویی از چرم طبیعی، لایه وسط از فوم و لایه انتهایی از چرم مصنوعی تشکیل شده که بسته به سلیقه و نیاز خود می توانید هر یک از آن ها را سفارش دهید.

از رنگ بندی های مختلف این کمربند ها می توان به مشکی، قهوه ای، خاکستری و… اشاره کرد.تنوع این کمربند ها باعث شده تا بتوان از آن برای هر مکانی استفاده کرد.

خرید کمربند چرم زنانه

کمربند های زیادی برای داشتن استایل های گوناگون وجود دارد به طور مثال اگر فرد دارای اضافه وزن باشد با استفاده از کمربند پهن در بالای شکم خود می تواند علاوه بر کوچک نشان دادن جثه خود استایلی ترند و خاص داشته باشد.بالعکس اگر فرد دارای کمر باریکی است می تواند بوسیله ی کمربند چرم باعث زیباتر دیده شدن شلوار در استایل خود شود.

کمربند چرم زنانه معمولا دارای تنوع بالاتری در رنگ و مدل نسبت به کمربند مردانه می باشد.این مدل کمربند ها اکثرا باریک و نازک هستند که کاربرد آن ها برای جلوه بهتر بر روی شلوار قرار می گیرد.این در حالی است که کمربند های پهن زنانه بیشتر بر روی مانتو و یا پیراهن زنانه استفاده می شود.بیشتر خانم ها از کمربند به منظور زیبایی در استایل منحصر به فرد خود استفاده می کنند.

[irp posts=”429″ name=”خرید کیف چرم طبیعی زنانه در مشهد”]

خرید کمربند چرم مردانه

کمربند چرم مردانه به دو صورت چرم مصنوعی و چرم طبیعی تولید می شود که چرم طبیعی اکثرا با دو سگک سوزنی و میخی موجود می باشد و به کمربند جلوه ای خاص و ویژه ای می دهد.از این کمربند ها را باتوجه به استایل کلی فرد می توان بر روی شلوار جین و پارچه ای استفاده کرد.

از طرفی دیگر کمربند های ساده و کلاسیک طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است با این وجود کمربند هایی با طراحی های خاص و متفاوتی وجود دارد که هر کس با خریداری آن ها تیپ منحصر به فرد خود را می سازد.اگر فرد از سایز کمربند خود راضی نباشد با پرچ می تواند به صورت دلخواه هر قسمتی از کمربند که مد نظر آن را سوراخ کند.

قیمت کمربند چرم طبیعی دست دوز

محصولاتی مانند کمربند یا کیف چرم طبیعی دست دوز معمولا قیمت بالاتری نسبت به محصولات شرکتی دارد چرا که برای این محصول زحمت و زمان بیشتری صرف شده است و جز صنایع دستی محسوب می شود. موردی که کمربند چرم طبیعی دست دوز را از دیگر چرم های طبیعی متفاوت کرده امکان سفارش مدل دلخواه فرد می باشد با این امکان فوق العاده فرد می تواند هر آنچه که در ذهن خود مجسم کرده و از کالای مورد نظر خود می خواهد برآورده کند که دیگر استایل منحصر به فرد کاری دشوار به نظر نمی رسد.

با این وجود قیمت کمربند چرم طبیعی دست دوز کاملا بستگی به ابعاد و اندازه، جنس و کیفیت، وسایل جانبی و… دارد و به طورکلی نمی توان بر روی کالای دست دوز قیمتی تعیین کرد.

[irp posts=”841″ name=”خرید جاکلیدی چرم طبیعی”]

تفاوت کمربند چرم طبیعی با دیگر کمربند ها

کمربند چرم طبیعی از پوست حیواناتی همچون گاو، بز، شتر، گوسفند و … ساخته شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از مقاله آشنایی با چرم طبیعی بهره ببرید.چرم طبیعی دارای انعطاف و مقاومت بالایی است.هرچند که هر حیوان ظاهر و کیفیت چرم مختص به خودش را دارد اما با این حال دوام و نرمی چرم طبیعی قابل مقایسه با سایر اجناس نمی باشد.باتوجه به اینکه چرم مصنوعی ساخته شده از مواد شیمیایی است ممکن است  همراه با بوی نامطبوعی باشد.

بطور کلی خرید کمربند چرم طبیعی انتخابی عالی می باشد؛ چرا که با گذشت زمان زیبایی خود را از دست نمی دهد و هیچگاه از مد نمی افتد.طراحی خاص این نوع کمربند ها باعث شده تا مختص به محیط خاصی نباشد و فرد بتواند در تمامی محیط ها اعم از محیط های اداری، دوستانه، مهمانی ها و… از آن برای طولانی مدت استفاده کند.

خرید کمربند چرم طبیعی

مراقبت و نگهداری از کمربند چرم طبیعی

همانطور که اشاره شد کمربند های چرمی دارای طول عمر بالایی هستند اما برای برخوداری از این طول عمر بالا نیاز است نکاتی در رابطه با مراقبت و نگهداری از کمربند چرم طبیعی رعایت شود.

چند نمونه از نکاتی که در نگهداری از کمربند چرمی الزامی است :

  • چرم طبیعی نباید به طور مدوام استفاده شود باید زمانی را برای استراحت چرم اختصاص داد.اگر فرد به نوبت از کمربند هایش در استایل خود استفاده کند باعث دوام بیشتر آن ها خواهد شد.
  • چرم طبیعی نباید مدت زمان زیادی مستقیما در مقابل نور خورشید قرار گیرد زیرا آفتاب موجب خشک شدن چرم و ایجاد ترک بر روی آن می شود که به هیچ عنوان کیفیت آن قابل بازگشت نیست.
  • ازآن جایی که چرم رطوبت را به خود جذب می کند بهتر است از نگهداری آن در محیط های مرطوب جلوگیری شود.رطوبت زیاد عاملی برای ایجاد کپک بر روی محصولات چرمی است.
  • روغن هایی به منظور چرب کردن چرم طبیعی در بازار موجود است که برای عدم خشکی بر روی محصول چرمی راه حلی مناسب است.دقت شود از مقدار کمی روغن استفاده شود.

به طور کلی با نگهداری از کمربند چرم طبیعی در محیط خشک و خنک مانند کمد و چرب نگه داشتن کمربند موجب طول عمر بالای چرم خواهید شد.

انواع کمربند چرم

چرم بسته به کاربرد و ظاهر انواع مختلفی دارد که لازم است زمان خرید کمربند چرم طبیعی باید به آن توجه شود؛ چرا که امروزه صنعت مد ملاک هایی را برای هر مکان در نظر گرفته است به طور مثال فرد باید با توجه به مکانی که قصد پوشیدن کمربند را دارد آن را تهیه کند که این موضوع مشخص کننده اسپرت یا کلاسیک بودن کمربند چرمی است.با مشخص شدن این موضوع فرد نیمی از راه را رفته است چراکه کمربند های اسپرت اغلب برای استفاده روزمره هستند و اکثرا از چرم اشبالت می باشند.در صورتی که برای مجالس بیشتر از کمربند ورنی استفاده می کنند و در محیط های رسمی به غیر از کمربند ورنی، چرم بروشاو نیز کاربرد دارد.

اما اگر فرد قصد داشتن تیپ و استایل کلاسیک را دارد می تواند از کمربندی با چرم جیر استفاده کند.با این وجود فرد با توجه به سلیقه خود می تواند هر یک ازین کمربند ها را در مکان دلخواه بپوشد.

جهت اطلاع از قیمت کیف و کمربند چرم طبیعی و تولید سفارش خود در کارگاه چرم عسل با شماره 09155090036 تماس بگیرید

برای  خرید دستبند چرم طبیعی در مشهد پیج اینستاگرامی ما به آدرس asalleather_com@ را دنبال کنید

کمربند چرم طبیعی

برای خرید کمربند چرم طبیعی باید فرد آگاه باشد تا علاوه برخریدی متناسب با سلیقه و استایل خود از فروشگاهی معتبر و مطمئن خرید خود را انجام دهد.امروزه کسب و کارهای اینترنتی قوت گرفته است و دلیل آن هم فراهم کردن ملزومات بصورت اینترنتی است؛ از این رو انتخابی درست از فروشگاه ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

به طور کلی لازم است فرد خریدار به عواملی مثل رنگ، کیفیت، استایل کلی، فروشگاه و … توجه کافی را داشته باشد.به علاوه بهتر است که فرد تفاوت های چرم طبیعی از مصنوعی مانند نرمی و لطافت، بوی محصول و … را بداند و در نهایت با توجه به استایل خود خرید نماید.

سایز کمربند چرم طبیعی

یکی از نکاتی که برای خرید کمربند نیازمند توجه است سایز محصول می باشد.شاید به ظاهر هر کمربندی قابل استفاده باشد اما اگر فرد دارای اضافه وزن باشد و یا کمربند قد کوتاهی داشته باشد دچار مشکلی بدون راه حل خواهد شد.با این وجود بهتر است قبل از سفارش با اندازه گیری دور کمر و یا شلوار فرد، متوجه سایز او شد.اما این سایز نهایی نیست و باید با 20 جمع شود چرا که سایز کمربند باید بیشتر از سایز دور کمر فرد باشد.

اما اگرکمربند برای فرد بزرگ است کافی با یک پرچ سوراخی در ناحیه ی مورد نظر خود ایجاد کند که در برخی موارد وسیله ای همراه با کمربند برای او ارسال می شود تا به راحتی و بدون آسیب به آن بتواند به سایز مد نظر خود برسد.

[irp posts=”679″ name=”خرید کیف مدارک چرم طبیعی”]

ست کیف و کمربند چرم طبیعی

بدون شک چرم طبیعی، از اصیل ترین محصولات و هدیه هایی است که می توان خریداری کرد.زیرا کمتر کسی است که با وجود مزایای چرم طبیعی آن را دوست نداشته باشد.از بهترین هدایایی که جنسیت در آن نقشی ندارد و برای خانم ها و آقایان کاربردی است، ست کیف و کمربند چرم طبیعی است که با تنوع بالایی برای هر سلیقه و استایلی در بازار موجود می باشد.

برخی از این ست ها به غیر از کیف و کمربند شامل جاکلیدی ، بند ساعت ، کیف مدارک و…می باشد درمیان انواع مختلف این ست ها آن هایی که ظاهری ساده و شیک دارند طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده اند علاوه بر این ست، کمربند چرم را می توان با بخش های زیادی از استایل خود ست کرد که از محبوب ترین آن ها، ست کردن کمربند با کفش می باشد بهتراست فرد با کمربند و کفش چرم خود، هارمونی رنگی متناسبی با دیگر لباس هایش ایجاد کند تا محصولات چرمی زیبایی خود را بیشتر نشان دهند.

خرید کمربند چرم طبیعی
ست کیف و کمربند چرم طبیعی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *