خرید جاکلیدی چرم طبیعی

خرید جاکلیدی چرم طبیعی

جاکلیدی چرم طبیعی یک محصول بسیار کاربردی برای دسترسی آسان و نگهداری بهتر از کلیدها می باشد.با خرید جاکلیدی چرم طبیعی علاوه بر داشتن یک محصول کارآمد، می توان یک اکسسوری خاص و جذاب داشت.اما شما می توانید جاکلیدی خود را با کیف،بند موبایل یا حتی بند ساعت خود ست کنید.ما در فروشگاه چرم عسل این امکان را به شما عزیزان می دهیم تا اکسسوری های خود را با چرم طبیعی دلخواه سفارش دهید.

جهت تولید کیف مورد علاقه خود در کارگاه چرم عسل با شماره 09155090036 تماس بگیرید

برای دیدن نمونه کیف چرم طبیعی دست دوز پیج اینستاگرامی ما به آدرس asalleather_com@ را دنبال کنید

[lwptoc]

جاکلیدی چرم طبیعی 

یکی از مزایای خرید جاکلیدی چرم طبیعی پیدا کردن آسان و دسترسی راحت تر به کلیدها می باشد.کلید و تلفن همراه از جمله مواردی هستند که معمولا در طول روز همراه فرد می باشند.داشتن جاکلیدی چرم بسیار مقرون به صرفه است زیرا به دلیل استفاده مداوم از کلید، باید از یک جاکلیدی با جنس مقاوم و طول عمر بالا استفاده کرد.

همراه داشتن جاکلیدی چرم علاوه بر دوام بالا، زیباییی منحصر به فردی دارد و از محبوب ترین اکسسوری ها محسوب می شود همچنین در صورت فراموش کردن کلیدها در محیط های کاری و دوستانه، اطرافیان متوجه خواهند شد که کلید متعلق به چه کسی می باشد در واقع جاکلیدی مانند کارت شناسایی برای کلید عمل می کند؛ در نتیجه خرید جاکلیدی چرم طبیعی برای افرادی که به ظاهرشان اهمیت می دهند حائز اهمیت است.

قیمت جاکلیدی چرم طبیعی

قیمت جاکلیدی چرم به عوامل متعددی از جمله نوع چرم، ظرافت محصول زمان ساخت و … بستگی دارد.ممکن است بر روی جاکلیدی چرم، طلا یا بدلیجات و یا سنگهای قیمتی کار شود که جلوه زیبایی به جاکلیدی بخشیده و در قیمت تمام شده محصول تاثیر خواهد داشت.در هنگام ساخت جاکلیدی از قطعات مختلف استفاده می شود که بر قیمت محصول اثر دارد.اگر در قسمت فلزی جاکلیدی از استیل های اصل استفاده شود بسیار بادوام بوده و در برابر رطوبت مقاومت خواهد داشت و دچار زنگ زدگی نمی شود.

[irp posts=”679″ name=”خرید کیف مدارک چرم طبیعی”]

انواع جاکلیدی چرم مردانه

جاکلیدی در ابعاد و انواع گوناگون تولید می شود و حتما در هنگام خرید جاکلیدی چرم باید به دوام و استحکام چرم توجه کرد. جاکلیدی چرم مردانه انواع مختلفی دارد که افراد با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانند آن را تهیه کنند.به طور کلی جاکلیدی به 4 مدل تقسیم می شود :

  • جاکلیدی ساده : این جا کلیدی ها به دلیل سادگی، هیچ گاه قدیمی نشده و همیشه شیک و جذاب خواهد بود.
  • جاکلیدی زیپ دار : جاکلیدی زیپ دار کمی متفاوت تر از سایر جاکلیدی ها می باشد.این مدل جاکلیدی علاوه بر نگهداری کلید ها دارای بخشی برای کارت های بانکی و وسایل کوچک است.
  • جاکلیدی دکمه دار : برای افرادی که نگران آسیب دیدن لباس خود توسط کلیدهایشان هستند، جا کلیدی دکمه دار می تواند مناسب باشد. چرا که این مدل دارای محفظه ی چرمی جهت مراقبت از کلیدها می باشد.
  • جاکلیدی با طرح های ویژه : طرح های خاصی را می توان بر روی جاکلیدی چرم با استفاده از لیزر چاپ کرد و افرد امکان سفارش جاکلیدی با طرح خاص و منحصر به فرد خود را خواهند داشت.

جهت تولید جاکلیدی مورد علاقه ی خود در کارگاه چرم عسل با شماره 09155090036 تماس بگیرید

مشاهده و  خرید کیف پول چرم طبیعی در مشهد 

جاکلیدی چرم دست دوز

خرید جاکلیدی چرم طبیعی دست دوز از جمله وسایلی است که برای هدیه به عزیزانمان بسیار مناسب، کاربردی و در عین حال جذاب می باشد.از آن جایی که چرم دست دوز جزو صنایع دستی محسوب می شود در بین افراد محبوبیت خاصی دارد.از عواملی که موجب محبوبیت جاکلیدی چرم دست دوز شده است، قابلیت سفارش در ابعاد، رنگ و مدل دلخواه می باشد که این مزیت باعث شده خرید جاکلیدی چرم طبیعی برای هر سلیقه و نیازی مناسب باشد.

از دیگر محصولات چرم طبیعی دست دوز می توان به کیف چرم طبیعی دست دوز اشاره کرد که با انواع چرم های مختلف و با توجه به سلیقه و نیاز هر فرد ساخته می شود.

خرید جاکلیدی چرم طبیعی

جاکلیدی چرم با طلا

در میان مدل های متنوعی که برای جاکلیدی چرم وجود دارد جاکلیدی چرم با طلا بسیار هم ترند و محبوب شده است.بر روی چرم این جاکلیدی ها می توان با طلا، اسم و یا طرح دلخواه خود را طراحی کرد از این جاکلیدی ها می توان به عنوان هدیه و یادگاری در مناسبت های مختلف استفاده کرد.همچنین امروزه از طلا برای تولید دستبند و کیف های چرمی خاص استفاده می شود.

جنس های مختلف جاکلیدی

  • پلاستیک : جاکلیدی های پلاستیکی مقاومت پایینی دارند و بیشتر در حوزه تبلیغات از آن ها استفاده می شود.
  • نمد: جاکلیدی نمدی بیشتر مورد پسند خردسالان است که یکی از معایب آن کثیف شدن زود هنگام می باشد.
  • فلز: جاکلیدی فلزی مقاومت بالایی دارد اما به دلیل جنس فلز دارای خط و خش خواهد شد و وزن آن نسبت به سایر جاکلیدی ها بیشتر است.
  • چرم طبیعی : این جنس از جاکلیدی ها علاوه بر مقاومت، جلوه به خصوصی دارد همچنین چرم طبیعی از دیرباز تا کنون کاربردهای بسیاری داشته و نمی توان منکر اصالت چرم شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *